Rabu, 22 Februari 2012

Bripda Saeful Bahri

Bripda Saeful Bahri - terang, yang digelar polteng (polis Ganteng), saya tidak pernah bayangkan dalam minda Bripda Saeful Bahri sebelumnya. Walaupun begitu, beliau berkata mereka bangga dan gembira jika sambutan positif terhadap beliau.

Bripda Saeful Bahri “Saya senang dan bangga kalau dibilang seperti itu,” ujar Bahri sambil terlihat malu-malu dan canggung saat ditemui di Mapolrestabes Bandung, Jalan Merdeka, Selasa (21/2/2012).

Terutamanya apabila dia diberitahu bahawa banyak berseronok dengan muka yang sebaik-baiknya. Sherina penyanyi walaupun telah gambar meretweet dimuat naik di Twitter dia bergurau tiket jika mereka melihat seperti polteng Bahri.

Bripda Saeful Bahri “Saya yang nge-fans sama Sherina dari film Petualangan Sherina. Seneng lah kalau dia suka,” katanya.

Bahri sendiri tidak kelihatan yakin bercakap di hadapan awak media atau media ketika diminta untuk Foto gambar. Tubuhnya sebenarnya melihat ke bawah malu. Beberapa kali dia melihat beberapa komander ketuanya yang juga menemani temuduga.

Dan kabarnya sekarang banyak sekali twitter atas nama cewek mau mengasi kata kata mutiara buat Bripda Saeful Bahri.
 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

 
Teman ngeblog : Berita Terbaru, Berita Terbaru Indonesia, Shared Info, Info Online Terbaru, Informasi Terkini , Berita Online